Alt om ditt medlemskap

Bestilling av medlemskap

Andre kunder har spurt oss om...

Hvordan tegner jeg medlemskap i REDGO?

Du kan enkelt kjøpe et medlemskap på redgo.no eller ringe kundeservice på hverdager fra kl. 10 - 15, du treffer oss på tlf. 987 02222, tastevalg 2.

Medlemskapet er gyldig så fort kontingenten er betalt. For nye medlemmer er medlemskapet gyldig fra bestillingen er registrert hos REDGO, enten på web eller via vårt kundesenter. 

Hvis betaling ikke er mottatt innen forfall, opphører REDGO sine forpliktelser og utførte assistanser må betales etter de til enhver tids
gjeldende satser.

Hvor mye koster et medlemskap?

Prisene finner du under medlemskap på redgo.no.
Les mer om våre produkter her.

Hvilket kjøretøy kan bli medlem?

Det kan tegnes bilmedlemskap på alle biler med tillatt totalvekt under 5000 kg.

For tyngre biler tilbyr vi tungbilavtale.

Følger medlemskapet bil eller person?

Med et privat bilmedlemskap kan man velge om medlemskapet skal følge bil eller person. På næringsmedlemskap følger det bilen.

Hvordan tegner jeg AvtaleGiro

For å ta i bruk AvtaleGiro må man selv opprette dette. Bestilling skjer enklest via din nettbank. De fleste nettbanker vil spørre deg om du vil motta AvtaleGiro, neste gang du betaler en regning fra oss i nettbanken din. Avtalen vil da være aktiv ved neste forfall.